Utbetaling av bruksrettytelser 2018

Et nytt år nærmer seg! Vi minner om fristen for innsending av søknadskjema for refusjon av bruksrettytelser m/bilag som er 31.12.2018.
Søknadsskjema med bilag som blir levert etter denne fristen vil ikke komme med på regnskapsåret 2018.

For å få utbetalt bruksrettytelser må alle kvitteringene (kopi av originale fakturaer/scannede fakturaer) sammen med skjema for utbetalinger av bruksrettytelser sendes inn via e-post til hildef@loitenalmenning.no eller leveres på allmenningskontoret. Dette kan leveres på allmenningskontoret også utenfor åpningstid, gjennom brevluken ved siden av inngangsdøra.

Søknadsskjemaet får du ved å trykke på denne linken: Søknadsskjema om utbetaling av bruksrettytelser 2018
Du kan også benytte et søknadsskjema for utbetaling av bruksrettytelser med utregning og formler: Søknadsskjema om utbetaling av bruksrettytelser 2018

Bilagene vil ikke bli returnert pr. post etter utbetaling.